kvinnor/blondiner kan!!!

haha, glömmer helt bort att jag är blond egentligen!
det känns jävligt skumt när man tänker efter..
har ju varit svarthårri i typ tre år..
Tror inte att jag kommer att vilja bli ljushårri. eller ja.
det är både och! ibland får jag världens ryck och köper blonderingar.
hinner bleka håret tre gånger och sen ändrar jag mig.
så blir det samma visa igen efter ett halvår.
Hade på nåt sätt varit soft att ha sitt naturliga hår (me lite blondare slingor)
bara för att få se sig själv naturlig :)
kanske struntar i att färga utväxten igen och låter håret växa ut tills det är en
50/50 me blont och svart ! haha.
får nästan klaustrofobi känslor när jag tänker på att det är OMÖJLIGT att
bli blond bara sådär. ett ordentligt arbete kommer att krävas!!!
men än så länge kör jag nog på mörkt ;D kanske färgar utväxten i en nyans ljusare.

NÅJA det jag skulle komma fram till var att jag hatar ALLA insekter.
Så gick ju lampan i hallen.
Har inte haft ljus där på över en vecka bara för att jag inte vill skruva upp glaslampan
för att det var flugor o skit i den.
men igår gick toalampan också..  hahaha. drog en djup suck och struntade i det.
MEN idag tog jag mig i kragen, letade upp en skruvmejsel och började skruva i lampan.
tog mig modet att ta bort den där glaslampan med flugorna! framsteg!
YEY! nu har jag ljus!  hahahahaa..

blir en rejäl storstädning idag. det behövs!
jag är sugen på att möblera om, MEN DET GÅR JU INTE ;( äääh..



ÅH man är ju bäst på att kasta ur sig pinsamma kommentarer :)
hahaha. kul om personen i fråga har fått höra vad jag tycker. BRA JOBBAT! ;D ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback