impulsgrej

höll på att städa.
fick världens idé!

eftersom att jag har färg för flera hundra så måste ju dom komma till användning.
så jag har målat en tavellist och min stora hallspegel schvaurt !
men ja lovar, måla är inte det lättaste!
för det första måste man måla varv efter varv o vara riktigt noggrann.
Kom sen på att jag inte hade någon lacknafta! PANIK
stod man där med två penslar som börja stelna, o lite färg på golvet
och över hela händerna. jisses!
blev o skynda sig till coop och köpa "the shit"..
men grejjen är den att flaskan är barnsäker.. FÖR SÄKER!
fick stå i typ tio minuter och rycka i korken .. efter många om och men
fick man ju upp fanskapet och räddade köket.

får se hur många dagar det tar för allt att torka, då blire o måla mer.
DET ÄR KUL O MÅLA!
men det är inte kul att vänta, eller att städa undan ;)

ska försöka hitta nå mer som behöver en extreme makeover ! =)

har även en en burk med blåfärg. funderar om man ska rita nå snyggt
på sidorna av spegeln..

Kommentarer
Postat av: EN KYSS?

AHAHAAH tja, har du varit in på http://www.apberget.se/passmonkey ?? SKIT ROLIGT!

2008-10-22 @ 23:53:13
URL: http://www.apberget.se/kyssar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback