hm....

Är på riktigt dåligt humör idag också.
det är fan jobbigt att vara så lättirriterad och hela tiden känns sig riktigt förbannad.
går ju över snart men jag tror inte att det är hälsosamt att vara så sur hahaha..
idag ska jag göra lax och potatisklyftor ! MMMM ;)
tror jag ska steka upp köttet också så det finns färdigt. är ju ändå ledig idag.



kommit på att jag ska sluta platta håret o hålla på å styla det.
är så glad att det är helt friskt o halvlångt nu så jag ska försöka låta det vara
så det får växa ännu mer ifred. har svårt å fatta att det verkligen är helt bra nu!
jag har ju verkligen tur när det gäller hår och naglar, växer som ogräs! ;)
igår gjorde jag även ansiktsmask o peeling o allt möjligt. känner mig riktigt fresh!


hade velat ta en långpromenad nu men det ser så jävla kallt ut o som att det skulle kunna börja
regna närsomhelst så.. äääh..



Ni som kommenterar får gärna skriva erat namn? Hur ska jag kunna veta vilka ni är?
okej? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback