götttt..

promenerade till coop med en massa pant! ;)
när jag stod och pantade hörde jag plötsligt någon ropa på mig,
jag kollade runt men såg ingen..
kikade in i pantmaskinen och tydligen så stod anja där inne ;) HAHAHA!! nojjigt!
gled runt i affären och införskaffade alla ingredienser till min gratäng! haha..
sen promenerade jag hem och agerade kock ;P haha det var nästan jöbbigt.
det smakade väl inte direkt som jag förväntade mig, men det blev bra ändå!
bra för att vara en nybörjare ;)
nu sitter jag och dricker mitt kaffe och chillar..
helt slut idag.. ska snart gå och ta tag i disken, kanske att man städar till här..
eller så blir det av imorgon. eller så blir det aldrig av !

man blir alltid så trött av att äta :) haha.
men jag mår riktigt bra nu när jag slutat dricka mjölk., bytt ut det till soja och havredryck ;P
magen börjar bli platt ! hehe. vilken chock jag fick när jag vaknade upp och såg att
magen blivit mindre. COOOOOOLT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback