windowlicker

undra vad grannarna tycker/tror om en när man spelar aphex twin! ;)
HAHA! windowlicker o funny little man är seriöst favoriter!


TRÖTT är man. började 8 imorse.
har nog inte varit uppe så tidigt (dvs klockan 6) sen jag gick
skola! ;) haha. sov ju som sagt på porsön för att ha nära o bra.
stod o sminka mig när jag såg att det var typ 4 min kvar tills bussen
skulle gå. var ju bara o lägga benen på ryggen.. hann ganska precis ;P
Slutade iaf 15.. idag har det varit en sån där dag då man önskar
att ALLA kunde vara på bra humör istället.
Haha.. åh ..

ska väl egentligen inte nämna nå spec men när folk är sura så blir man
fan själv lite butter. iaf när man får utskällningar fast man har rätt :) haha..
Förövrigt så har jag varit på världens strålande humör i princip hela dagen !
suttit och skrattat i kassan åt nå sköna lirare som drog massvis med skämt! HAHA
det är pinsamt, när folk står o pratar me varandra o drar fräcka repliker..
så brister man själv ut i skratt! ;) hahaha.
Då kan man sitta med ett leende och se fånig ut hela dagen!

ajjja.. har en fet disk att ta hand om.
Ska lägga mig tidigt ikväll. börjar 10 imorgon :P


AH ! 2 veckor kvar till operationen! jag är rädd! riktigt RÄDD!
dels så är jag livrädd för nålar..finns inget värre än dom där
extremt långa nålarna på sprutor. USCH!
och ta en spruta i käften är inget man längtar efter..
att dom sen ska skära i käken och gräva ut en visdomstand...
AAAH ni hör ju hur det låter!
Tror jag kommer gråta när det väl gäller ;P har googlat fram olika åsikter.
Vissa tycker att det var förjävligt, medans andra inte alls klagade.
man är ju ändå rätt härdad.. men iaf..
DET läskiga är ju att man är vaken under operationen..

Kommentarer
Postat av: läsare

hej...be att få lugnande innan. har gjort en liknande op och då var det hur lugnt som helst efter det där lugnande. Men ja tror du måste typ kontakta dom innan för att få det, och inte bara komma dit och be om det på plats..:) Mvh Sarah

2008-11-19 @ 22:23:21
Postat av: TOMMY

http://www.youtube.com/watch?v=UHRs2VkBbf4

2008-11-20 @ 01:44:15
Postat av: tommy, jag ska bara....

bara för att.....

2008-11-20 @ 02:17:21
Postat av: glömde då....det var denna jag menade, men ½

http://www.youtube.com/watch?v=cJck-Xwla2k

2008-11-20 @ 02:45:15
Postat av: MALLAN

Tack för tipset sarah! ;)

I will do that!



Öh, men du Tommy, jag förstår inte ditt kodspråk!

va menaru?

2008-11-21 @ 22:49:00
URL: http://malinniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback