wake uppppp

vaknade upp riktigt fräsch ;D not.
halvdöd hela dagen, eller ja.
promenerade över till en bekant idag,
suttit o snackat en massa o glidit runt en sväng.
skulle ställa en person mot väggen! haha.


är ju rätt nojjig av mig när det gäller, eh allt överhuvudtaget.
så var vi inne i en jävla skog.. långt långt in, o en bra bit kvar till o komma fram.
tror ni inte att bilen lägger av då? JO! åherregud!
då fick jag panik. mörkt o kallt o snö överallt.
hann börja tänka tanken att vi kanske skulle bli björnmat eller dö
i en snödriva. haha!
så gick det lite bättre, och jag kastar ur mig "Wohow vi klarade det!!"
varför öppnade man käften? såklart mötte vi på ett till problem.. haha
men det löste sig, bra att man har så sjuka tankar =) 

har typ legat o halvsovit hela kvällen också.
kom typ hem för ett tag sen, tryckt fett me chips o julmust.

ska ändra min bloggs utseende, men det är så sjukt jobbigt med koderna o allt 
när man är såhär seg i skallen. MEN jag plockade bort den där jobbiga saken
som är ivägen för texten ! =)  


äh nu ska jag lägga mig o skratta lite åt gårdagen osv.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback