lalalala.



Riktigt nöjd att jag klippte lugg!
i början var jag ganska tveksam men nu har man vant sig.
nu ska ja spara ut håret så det blir lika långt som förr! :)

hm, ska snart jobba.
skönt att få sova länge ;D hehe.
och gud vad jag trivs på mitt jobb!

och det är faktiskt skönt att det blir en lugn helg!=)

men jag blir galen!!!!!
vad äre för idiotcp som ringer hem till mig o är tyst i telefon!?
fattar inte vad det är för nåt offer man jag börjar bli riktigt jävla
irriterad nu! ids inte svara alls när det ringer nåmer.
Det som är det creepy är att i princip ingen har det här numret,
och det är omöjligt att få tag på det. om någon nu skulle
försöka få tag på det :) DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ OFFER!!


Kommentarer
Postat av: Sara

vart luggen bra när jag klippte den? :)

2008-11-08 @ 18:39:55
URL: http://sarrrra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback