fett mätt!



Är det något jag avskyr så är det lil wayne och dom andra
äckliga rapparna med deras äckliga låtar.
räcker att jag bara hör början av någon av deras låtar så hör man direkt
vad det är för crap, same shit diffrent name som alltid!
råkade just få typ 5 låtar me han och dom andra idioterna.
Åkte ju direkt i papperskorgen!


Nåja, kom hem för ett tag sen från jossan.
blev mkt smörgåstårta!
trevligt att sitta o surra med henne och my.
Det är ju mysigt att bara umgås tycker jag...

Men jag var ju inte direkt sen på att surna till när vi kom in på ämnet nyår.
Jag tycker att det är tragiskt att det ALLTID blir tjafs och intriger när det
istället ska vara den typ ultimata partykvällen :)
I år ska det fan bli en bra kväll!!
otroligt trist att man alltid ser framemot att det ska bli så kul osv
och planerar en massa, så går allt åt skogen innan kvällen ens börjat.
hehe.. nåja, nu är vi vuxna så det lär ju inte vara nå problem att få till
en trevlig kväll ;D hehe.

TRÅKIGT NOG så blir det inte den årliga traditionen att fira i anjas hus när hon är borta.
trist överhuvudtaget att fira nyår utan henne,. bläääää
men vi ska utmana varandra! hehe.
Det jag gör här i stan ska hon göra i brasilien, får se vad det blir för bus
som kommer att hittas på ! ;)


det här är iaf en bra låt.
brukar inte direkt lyssna på ne-yo eller nån annan smörsångare överhuvudtaget
men den här är heeeeeeeeeeeeeelt okey! ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

du skulle vara har, sa niice :)

hoppas du styr o staller pa vart omrade nu nar jag ar borta!

o kanske dags for en forsta utmaning snart? ;)

haha redan kand for att dricka sprit pa hostelet.. kommer in nan dag sa far vi komma pa nat skoj, hehe.

saknar dig <3

2008-11-08 @ 19:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback