YEAH RIGHT!

druckit fett mkt vatten idag, så jag mår hyffsat :)
varit på max me sara o käkat.
Skrattat hela dagen känns det som, skämten blir fler o fler.
klockren diss jag drog..
"Ja det är väl coolare att kissa mitt på stan, än att kissa i en kopp på polisstationen!"
haha du fattar ju att det är ett skämt  HEHEHHEHEHE;)

när man lägger sig på ett ställe och vaknar upp på ett annat,
o nu menar jag inte att man går o lägger sig ute i gammelstan och vaknar upp
på hertsön;) utan ja somnade i soffan men har i sömnen gått o lagt mig i sängen! HEHE!
duktigt! skonat nacken från ett nackspärr tror jag ;)

nu ska jag iaf göra mig redo för en trevlig kväll! :D





Man skulle kunna säga att min hand är en skattkarta, som är svår att tyda.
Men följer man linjen ner mot handleden ser man att det är ett kryss där.
Det är där skatten är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback