törstig!

jävlar! idag har det klickats mycket på min blogg!


nu är jag iaf vaken. seg o förjävlig.
men vaknat till några gånger, folk som har hållt på o ringa.  :)
ids nog förmodligen inte snacka med någon nu heller.
ska försöka somna om strax, ska bara dricka upp hela stadens dricksvatten.
så uttorkad att jag börjar se ut som ett russin i ansiktet.



Fick mig en trevlig överraskning. när jag kikade ut genom fönstret
såg jag att en stor julgran har stoppats upp på baksidan.
ser helt juligt ut därbak! snöat mkt . HELT MYSIGT JU!!! =)
ser ut som ett slags juligt vinterland här på edefors hahaha.
ser att många av grannarna börjat julpynta, det vettefan om man ids det själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback