tonight

nu har jag vilat klart. :)
haha äta så mkt så man smäller av!
that's right!

Lät som spännande planer till helgen,
får se om jag ska jobba eller ej,
ser så ut iaf att jag ska haka på en biltur ner till övik o hämta
sara o göra norrland osäkert! haha
och min far ska till luleå på lördag morgon,
kanskeeee åker me han till ikea o fyndar!
o stannar av o hälsar på dom i kalix en sväng!
kanske till och med blir där hela lördagen...
men alla mina planer beror ju såklart på om ja är ledig.
men det tror jag, så jag ser framemot helgen! =)


hinner nog inte skriva så mkt.
måste göra mig klar osv, o plocka undan lite.
sebbe ska komma hit så.
uppdaterar sen om jag ids :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback