stel-o

Är riktigt stel, det kan jag lova!
sov typ ihopkrupen som en boll inatt,
så det har skärt i ryggen hela dagen, försökt
o sträcka på mig men de är ju inte direkt skönt.
Det är inte roligt att ha det så jäkligt i ryggen..
knäcker den ju själv också, vilket inte är så himla bra :)
UNDERBART det hade varit om alla hakningar o besvär försvann.
sjukgymnastik är ju ett alternativ, vilket jag har behövt i åratal!
blir bara stelare och stelare... INTE BRA!!!



jobbat idag, ibland får man verkligen höra roliga kommentarer
mellan folk som pratar me varandra så man garvar rakt ut! haha
det är lite pinsamt ;) sitta med ett leende en kvart efteråt!
ska jobba imorgon också, kväll ... NICE!



Jaja, idag när jag skulle gå till bussen ifrån jobbet så var det en som
började prata en massa och fråga om jag ville gå ut me han o festa,
eller gå på bio nån kväll.. hmmm, trevlig var han iaf.. :)






Nu blire en VAAAAARM dusch.
ska ta min medicin klockan 11 och sen lägga mig o se tv.



chingchong




LUGGARNA ÄR KAMMADE OCH DET EXKLUSIVA ÄR PÅ!
 KAN DET BLI MER PARTEEEEEEEY? ;) hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback