slööööööööött

Volume collagen mascaran av loreal har jag nu provat.
Trodde det skulle bli värsta WOWeffekten, men eftersom att
jag kom på mig själv med att ALLTID ta för mkt mascara så var det här
ändå ett positivt resultat!
det är omöjligt att ta för mkt mascara med den här borsten.
ögonfransarna blir långa, och det ser naturligt ut..
alltså det ser inte ut som om halva mascaran tog slut när man använde den ;D
konstigt att man inte kan bedömma mascaror när man ändå har målat
på "en vägg" med alla mascaror man haft. :P



aaah, ännu en gång då man känner att tiden går snabbt.
nämligen 1år sen jag blev jättesårad när jag fick höra världens snack
om mig och en grej. MEN jag kunde bevisa att det inte var sant :)
jävligt irriterande ändå att rykten kan startas så lätt och gå runt
i den här lilla stan utan att egentligen ha någon som helst sanning.
USCH! det var ju ändå en såpass allvarligt grej att man var tvungen
att bry sig om det. idioter som började snacka från första början.



SNART ska jag till jöbbet! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback