Romantiska mallan!

Jag har haft 4 längre förhållanden, alltså inte ett "2 veckor strul".
Två av dom räknar jag egentligen inte med för att det var så extremt längesen.
Förträngt dom helt enkelt ;)

Men dom andra två däremot.
Det ena var min första kärlek haha!
man var ung och dum och det var spännande att vara med en lite äldre kille.
det visade ju sig dock vara en nackdel.
personen var dock en som jag kunde prata med om allt så han blev mer
en trygghet som man pratade sina tonårsproblem till ;) hahaha.
Blev aldrig så seriöst som jag hoppats på.
Ett väldigt dramatiskt förhållande som ändå höll en hel vinter
men fick rinna ut i sanden..
och det tog lång tid att komma över.. :P

Det sista var seriöst men ändå INTE seriöst.
Vi höll på att förlova oss och flytta ihop och hela den biten,
men jag kände att den här killen inte förtjänade mig alls,
så för ett år sen velade jag rätt mkt men valde att ta slut på förhållandet.
vi träffades lite efter det för att känna hur det kändes, men NEJ
det gick absolut inte.. hade min irritation mot den här grabben.
Det var dömt att misslyckas från början till slut.
Tror egentligen inte att vi umgicks med varandra av dom rätta skälen.
Det här var en person som jag trodde att jag kunde lita på,
en sån som inte blir dum i huvet efter ett slut och går runt och snackar
skit, men det visade sig att det var en omogen grabb som istället
började gå runt och snacka en massa skit om en osv..
typ ber ens polare ringa till en och dumma sig...
Kom över den här killen innan förhållandet ens var avslutat...




Den enda slutsatsen jag kan dra av dessa misslyckanden är att man fått
sig lite erfarenheter :)
Nu vet jag ju tex vad jag vill ha.. Vad man inte ska satsa på och ev varningssignaler.
Jag är inte en sån som blir kär i en kille så fort han visar lite intresse, nejnej.
Men när jag väl blir det så är det verkligen på riktigt... Och då satsar jag helhjärtat..
Har varit singel länge nu och det är så jävla skönt på sitt sätt..
Hade man varit med en rejäl kille så hade det väl det övervunnit singellivet ;)

och NEJ,
Med det här inlägget menar jag INTE heller att jag letar efter en kille! HAHA.
Men trillar rätt person in så får man ju se :)


Kommentarer
Postat av: Buy or Sell - Den största bloppisen!

Har du gamla kläder eller andra grejor du vill bli av med?



I så fall ska du besöka BuyorSell.blogg.se, den största bloppisen, där erbjuder jag alla, killar som tjejer att annonsera GRATIS. Så det är bara att börja rensa garderoben/rummet/lägenhet.



En otroligt bra sida för dig som älskar secondhand eller vill bli av med gamla grejer som bara ligger, och aldrig kommer till användning. Och glöm inte bort att kika runt efter fynd, för kan man fynda så är det på BuyorSell.



Kika under kategorierna; Att köpa... & Att sälja... där står det precis hur du ska gå tillväga.



Välkommen!

2008-11-16 @ 12:22:25
URL: http://buyorsell.blogg.se/
Postat av: GM

Är du nöjd med helgen? =)



Ha det så bra.

2008-11-16 @ 12:23:54
URL: http://garbomannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback