rastlös?;P

LESS att vänta på att färgen skulle torka så jag löste problemet
på ett snabbt sätt, bara å klistra fast kakel lapparna där färgen
fortfarande inte torkat och sen slänga upp spegeln på väggen. yeah.
hittade även en plats för vägghyllan ;D



Köpte toni & guy produkter idag,
ett spray som ska skydda håret mot slitage av plattång o fön osv,
och ett leave in balsam som ska släta ut håret ..
provat de men jag vet inte riktigt om det blev någon WOW känsla..
funderar på om man ska köpa det tillhörande schampot och balsamet.
OCH nu är jag så knäpp så att jag är sugen på blont hår!
undra om man ska låta håret växa ut och klippa det undan för undan
och ljusa ner det... jag vet inte ens om jag vill ha långt hår.
ÅÅÅÅH va det är b att få sånna här ideér.


imorgon ska jag iaf kolla på en ny jacka + vinterdojjer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback