överlevde dagen

Ruskigt bakis alltså!
Är man nå stammis på pizzerian här när man beställt några starka överraskningar ?
behöver typ inte ens säga vad jag vill ha hahaha.."extra stark!"..
nåja, varit en lugn dag på jöbbet.
spanat in grabbar, så man ska inte klaga ;) haha..
Svängde förbi coop o drog en handling..
just ätit.. det går ju BARA skräckfilmer på tv nu.
Vet inte om jag vågar kolla alls.. inte när man är ensammen iaf :) nojjigt!
hade varit mysigt dock att ha sällskap o äta chips o kolla ;D



ALLTSÅ! är jag elektrisk eller?!?!
mitt hår är statiskt heeela tiden.. jag får små stötar av allt jag rör i.
men idag blev jag rädd på riktigt, skulle höjja volymen på högtalaren,
och jag kan lova att jag fick världens stöt.. man kan ju lika gärna gå å gräva ner sig.


Imorgon blir de jöbb igen! soft.
lär ju vara fräschare då! hehe..
Nu blire iaf o lägga sig framför tv;n..
uppdaterar när jag ids ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback