otålig! haha

Gick ju på en massa affärer idag med min mamma ;)
jag tror hon tycker att det är pinsamt när jag blir irriterad.
kan bli riktigt less på småsaker.. TEX;
det går ett större sällskap på kanske 3-4 pers.
alla går på rad och tar upp hela gången, och dom är sega
så man går bakom och försöker hitta en lucka för att ta sig förbi.

IDAG råkade jag säga det ganska högt, gick och mumlade om
"FAN för folk som ska gå på rad och ta upp hela affären.. SUCK SUCK"
då går vi förbi typ två tjejer som var lite längre fram och den
ena kollar surt mot mig och repeterar det jag sa till
den andra och man hör att dom börjar prata om vad jag sa.
hahaha..

min mor påpekade för mig att andra tog åt sig, då blev jag ännu surare
och började mumla mer saker för mig själv... :)

hahaha även min mamma fick sin dag förstörd.
vi skulle glida förbi komvux och det finns ju en väg där bara en bil
kan köra, då man måste släppa förbi mötande bilar.
vi var snabbare än en jävla idiot som valde att köra mot oss
så att det tog stopp i mitten.. vi hann väl vänta någon sekund o upptäckte
att den där idioten vägrade o flytta på sig o vi hade bråttom så de var ju bara
o backa o släppa förbi aset. men mamma var inte sen på att hytta och svära
mot den andra trafikanten ! HAHAHAHa!!
"vi skulle ha stängt av bilen och stått kvar!!!!!!!"


Och min mor då ;
"Malin bli inte arg, men jag läste din blogg och jag tycker att......."

VARFÖR skulle jag bli sur? ;D
jag menar.
har ju inte direkt några hemligheter att dölja, jag skriver en blogg
på internet som är tillgänglig för vem som helst.
o sen så är ju hon den som vet mest om mig av alla i hela världen så! =) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback