oooh.. bakis :S

vilken lirare man är alltså!
Telefon ringde igår, det var jarrai :) HEHE
fråga va ja gjorde o om ja skulle ut.
kollade på klockan o den var typ 12.
så är man så b så man går mot örnäscentrum
o möter upp henne för att börja supandet!
var på nån fest i första höghuset  på örnäset.
Ja där iaf, börjar man lite lugnt ;) haha.
blev bjuden på lite bärs, det var en väldigt trevligt stämning
på slutet då alla satt o prata med tända ljus,
o han som bodde där hade lagat mat åt mig och en till.
jag hade inte ens "beställt" så jag blev överraskad.

Ja hursomhelst var det en trevlig kväll!
men jag fattar inte hur jag orkar med ! haha
vi promenerade hit, eller dom skulle till lägenheten mittemot mig.
hinner komma hem o lägga mig i soffan,
så ringer det dolt nr o det är en från festen som frågar om ja inte
ska komma tillbaka o ge järnet !
o då hade jag redan hunnit ringa till en av mina grannar o hörde om
den skulle sitta o va social ett tag.
Men! jag kände verkligen att jag var trött efter ett tag, så man somnde vid 5..
inte såååååååå hemskt ändå. vaknade ju upp typ en halvtimme senare än vanligt.
men man är lite risig idag! haha.

det värsta är att jag har lite dåligt samvete, fan ja skulle ju hålla mig till nyår!
hahaha. fast det var ju roligt. o blev väl inte så många öl egentligen ;) hahaha.
IDAG blir jag nykter!!!!!!
drar man en tvådagars är det däremot hemskt!!


ska försöka piggna till nu, ska städa o laga mat.
är SJUKT bakis. hahaha.
blir rockband ikväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback