ohja...

Bilen hittades i centrum, inte långt därifrån tjuvarna tog den.
SUCKERS!!!!!!


Tyckte att det var ett mysigt snöväder idag.
stora snöflingor o nästan ingen blåst ;D
men då var det däremot halkigt hela edeforsgatan.
haha vet inte hur många gånger man höll på o trilla, när man glider me fötterna
o rycker till och ojar sig tyst för sig själv ;)
lyckades iaf ta en promenad in till stan osv!
skönt o röra på sig lite.
har även försökt o stretcha lite, haha man är ju rätt stel av sig ;D


Lagat en feeeet middag idag också ;) (hamburgare) till klyftpotatisen o salladen !
gott som fan! :)  jag kom bara o tänka på en sak. jag undrar hur härdad min mage är!
haha, jag tror jag åt en halv sambal oelek till maten.. o fett me chili vid sidan av!
hahaha, det kan ju nästan inte vara bra för magen o trycka i sig typ vitlök o sånt hela tiden?
tydligen så håller den iaf ;)
 
har städat hela lägenheten idag också!
FETT NICE!!!! NICE NICE NICE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback