ohfyfan!

Något rädd jag var inatt.
vaknade till av att det höll på o låta i dörren.
som om nån stod utanför o höll på o banka!
gick o kollade men det var kolsvart i trapphuset.
så lät det väl knackljud o skit i några minuter..
så hörde man sen att nån av grannarna gick ut ifrån sin dörr
o ut ur porten. haha less att det är så lyhört!





blev ju o promenera in till stan o kika runt en sväng.
hittade inte direkt de ja letade efter så.
blev en rejäl storhandling på willys, fyfan va jobbigt det var o bära!
haha less, typ en halvtimme tills bussen skulle gå så man satt
och förfrös fossingarna.
Ändå så fick jag inte med allt jag skulle ha, så man måste förbi coop en sväng dessutom.

MEN JAG BLIR GALEN!!!!
jag går hellre i djupsnö än halkar omkring där traktorerna skottar!
frågan är bara hur många gånger man kommer att halka ...
redan sett folk trilla omkring :P
kan det inte grusas ?! det är halkigare än att gå på is. less.
eller så får man köpa ett par halkskydd till dojjerna! ;)

Har just lagat käk iaf o tryckt i mig.
blir ju alltid så trött efter maten, så jag ska svepa en kopp kaffe o lägga mig i soffan.
blir eventuellt en promenad lite senare.
kanske ska färga håret också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback