Nöjd kvinna!

Läste på aftonbladet, dom rådissade tacos!
läste igenom, o ju mer ja läste. desto hungrigare blev jag!
sprang till coop o köpte grönsaker o gjorde tacos då! ;)
råkade tappa en halv påse med grillkrydda, men det är lugnt.

JU STARKARE DESTO BÄTTRE!
nu pratar vi inte om att det bränner lite på tungan,
utan tårarna ska spruta!! man ska känna att det nästan är omöjligt
att ta en tugga, man ska vara tvungen o skölja ner allt med vatten.
tungan ska börja blöda och brinna och ramla av!
Tankarna ska flöda medans man sitter och äter..
"fan, klarar jag verkligen det här.. är det verkligen bra för kroppen?"
hahahaha, då förstår ni att vi snackar HOT HOT HOT!
drog ihop fett me sambal, stark chilisås, chili, vitlök och röd lök
i en stor härlig röra.
Den röran var nästan större än den vanliga salladen. mums.

Jag tröck iaf i mig 4 bröd och 3 skal! ;) hahahaha..
nu sitter jag och tar en sluring av blodapelsinjuice! gott gott.
Lyxade till det och tog ett drinkglas!

På tal om drinkglas. FAN VA  FESTSUGEN jag blev av tacon!
det blev taco utan paco.. till och med taco utan anja.
Nog vet jag att jag hade fått med henne o härja järnet efter finmiddagen! ;)
ah, nog hade det iaf suttit fint me en öl, eller en grogg, eller ett glas vin! ohyeah!


Alla planer för helgen verkade skita sig totalt.
eller ja har faktiskt ingen aning om va farsan snackade om.
gick tydligen inte o fa iväg imorgon. typ bara då jag har tid juh.
äh, skitsamma. det löser sig!



Ska börja kika runt vad som händer ikväll. om någon är sugen på att umgås!




// mätta mallan

Kommentarer
Postat av: stekarn

fan vad gott med tacos!! har har dom inte riktigt samma matvanor sa ar omojligt att hitta sant :s joo nog hade man vart med och rojjt!!! har skaffat mig en riktig VINNARSKALLE har borta.. bara svepa spriten (giftet) och sen ar kvallen igang!

om helgen ser ut att skita sig sa ar det bara att ta lite billig hb och skolja ner med mjolk som pa gamla goda dar, sen lar du faaaa dig naaa! :D POSS

2008-11-28 @ 23:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback