morgonhumöret tar över

Blev idag väckt av att hemtelefonen ringde.
Slet mig upp och svarade, var nån kvinna som frågade om hon kommit
till någon resebyrå och ursäktade sig..
Kollade på klockan och såg att hon iaf väckt mig i en bra tid, 0945 typ ;P
stängt av radioklockan, och hade ett larm kvar.
BRA på sitt sätt annars hade jag fått stressa :)
men grejjen är den att så fort vi la på så fortsatte det och ringa och
då blev jag riktigt förbannad och slet ut telefon.
SKA INTE ha någon hemtelefon, irriterande när folk ringer fel
eller inte kan prata i telefon när dom ringer. suck.

Och nu surnade jag till igen när jag pratade i telefon,
för att jag berättade en sak och det blev 1000 följdfrågor.
Det tycker jag är irriterande, om jag berättar en sak så är det väl
det som är själva grejen, inte en massa tankar runtomkring,
hade jag vetat mer om den aktuella händelsen hade jag väl sagt
det på en gång?! eller?
Det är det jag kan bli så förbannad på! tänk på det.
Jag blir inte irriterad utan anledning...........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback