mår fortfarande illa

usch, kan vara att kaffet blev lite för starkt.
men det känns som om jag kommer o kräkas!
igår var jag riktigt duktig, haha upptäckte att jag bara hade en snus kvar.
lyckades spara den till idag. yes!
Blir väl att gå ut i snöstormen för att få sig sin snus!

När vädret är såhär illa kan man annars stanna hemma o städa osv ;D
blir nog att tillaga entrecoté idag! mmmmm...




Men vad är detta?
Jag drömmer väldigt ofta att jag är på porsön, och har det rummet jag hade.
Det ser ut så som det gjorde när jag var ett barn, helt creepy!


min lägenhet är rätt nice, stor osv. bra hyra.
MEN, det känns inte som att jag skulle kunna bo här i mer än ett par år!
Lite knäppt men, det känns som att det går att få en finare lägenhet, bara man har ekonomin :)
jag gillar inte att bo högst upp heller.. tycker att det är rentutav jobbigt. mitten hade gått bra!
men absolut inte bottenplan, inte på örnäset iaf.
Alltså,så får man världens "jag vill flytta" tankar lite då och då.. :)
Ahh, jag håller koll på lulebos hemsida ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback