Lördagkväll!



sitter och gör ingenting.
lyssnar på jason mraz - im yours. fyfan
det påminner en om årets efterfester ;D
ANJA hur ska det här gå utan dig nu???
snart äre ju dags på ett nytt år och en ny "PARTY PERIOD" ! hehe.
Har hållt mig nykter hela helgen, riktigt skönt!
vakna upp pigg o fräsch imorgon. ledig är man dessutom...
fast det är ju söndag, ajjjaaa..
blir väl o pyssla på här hemma som vanligt, kanske motionera =)
NU börjar mitt sunda liv ;)
ska iaf försöka bli lite mer hälsosam o röra på mig.







Kommentarer
Postat av: Anja

du far dra ut sjalv o harja helt enkelt, jag vet att du ar bra pa det ;) haha

sen maste vi UTMANA varann. haha sjukt kul pa hostelet, felicia fick kommentaren idag. "du har umgatts for mkt med anja" da hon borjar bli som mig enligt de vi bor med.. haha stord i huvet och anda har dom inte sett nat an ;P synd att inte du var med, fast iofs hade det nog sparat da. hahah!

saknar dig :)

2008-11-10 @ 22:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback