Lite bilder från mobilen ;D



EFTERRÄTT på tuna! HAHA smällde i mig hårdbrödmackor.
och sista bilden HAHA DÖÖÖÖ!!!
FYLLEKÄK! MUMS;)




När jag och anja byggde korthus i flera timmar ;)





och jag har tagit lite bilder på migsjälv haha.
SNYGG VA?



 




syns klart och tydligt vad den där fisken ville! HAHAHA





 
från festen i fredags, hon är så jävla snygg! jag fastnade dock inte på
någon bild alls. o var så blek så man inte såg något i ansiktet haha





MIN FUCKING BREVLÅDA!!! VAFANNNNNNNNNNNNNN!!!
arg jag blir!! vafan har hänt egentligen ????
nästan brytit sig in! typ försökt komma in genom den? haha
o den avbrutna jävla kvasten utanför dörren.


Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAHAHAHAHA JA DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!

2008-12-01 @ 07:11:22
URL: http://sarrrra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback