långhårriiiiii

Nu är allt som vanligt igen ;)
mina ostabila humörsvängningar är tillbaka, tänkte väl.
det var nästan för bra för att vara sant.
Man kan ju inte vara som en skinande sol och må bäst jämt!
imorse var jag rent utav förbannad,.. över skitsaker.
eller ja, jag blir rätt less när det är onödiga människor som
ringer onödiga samtal till mig, WTF !!!!

Lite trött nu, kom nyligen hem från jobbet.
äter dillchips och dricker pepsi max, åh vad jag syndar!
verkligen börjat äta onyttiga saker, nyss skulle jag ju bli hälsosam.
TILL OCH MED ätit kebabpizza på lunchen ;) haha ååååh.
tur att pizzerian är vägg i vägg med konsum, nära och bra!
käkade så mkt och så snabbt så att jag hade svinont i magen efteråt.
var tvungen att knäppa upp byxorna och vagga fram och tillbaka.


imorrn är jag nog ledig, blir väl att STÄDA SOM VANLIGT!!! GAAAH!!!
sätta upp spegeln osv!!!!
MEN JAG HOPPAS ATT DOM RINGER IMORGON FRÅN JOBBET ;)
känns riktigt nice att ha jobbat så mkt nu på senaste tiden. massa dagar!
konstigt nog så lär man sig något nytt nästan varje dag än...
men jag känner mig iaf riktigt stabil nu! ;D ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback