HUNDRATALS grejer som gjort mig på dåligt humör idag!

för det första så stämmer aldrig busstiderna! inte på internet o kuren.
jävligt less när man får stå o vänta en kvart extra bara för att det inte blir rätt!
sen dom där försäljarna som står på coop förstör ens liv!
jag blir så arg när jag hör dom fråga om man har telia eller halebop. DÖÖÖÖÖÖÖ

Men det värsta av allt är att jag fick ett samtal av min morsa,
nån idiot jävla SÄKERT EN PUNDARE med ett tragiskt och trasigt liv
som har snott hennes bil utanför komvux. HALLÅ LIKSOM? mitt på dagen?
vad äre för fattiga loosers asså.

till en början kan ni skaffa er lite självkänsla och ryggrad,
sen kan ni ju försöka skaffa er ett värdigt liv och såklart ett jobb
så ni kan ha råd med egna prylar så ni slipper tatta och stjäla från andra.
era äckliga as, ni är lika vidriga hela bunten och jag hoppas att ni åker in i fängelse!
så tråkigt att det finns sånnahär äckliga white trash människor som ska förstöra för andra.


skulle man se personerna eller höra vilka det är som kör den så kommer ju dom åka dit
så det bara dammar om det. och förmodligen så kommer man säkert veta vilka det är
hursomhelst, hoppas jag ser er i bilen !!!!!!!!!!!!!!!


Förresten så är det en stulen vit saab, Regnr - NPC 006!



men
det jag är sur på egentligen är att det blåser som satan,
och det är halkigt efter hela edeforsgatan, det betyder alltså att man kan blåsa åt skogen
och har inte en chans att komma fram någonstans oskadd... usch!


och även den grejjen att det är någon som kallar sig för Fredrik,
boogie nånting @ hotmail.com
som addar en på msn och påstår att han hittat min hotmail på facebook.
Personen ifråga tjatar om att han har komplex för sin skruv och att han kollar in
sin polare me en redig falukorv i duschen och skäms över det.
och ställer samtidigt väldigt privata saker till en, självklart så ljuger man ihop
en väldigt konstig och inte trovärdig historia och driver järnet.
eeehhh whaaaattt... vem skulle sitta och berätta sånna saker till någon okänd människa?!
en väldigt korkad person. va tror du ????

Det fick mig att tänka följande;

ÄR det verkligen en pinsam kille som sitter där och skämmer ut sig??

Eller är det någon idiot som försöker driva, isånnafall ber jag er att iaf
lära er att försöka få fram information på ett sannolikt sätt.. haha nice try!

Kommentarer
Postat av: tommy

pundare suger,

2008-11-25 @ 12:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback