helt störd

VÄRLDENS KONSTIGASTE KÄNSLA!
gick i hallen, såg att det var tänt i trapphuset.
tittade ut i kikhålet, o såg förmodligen min egen spegelbild
MEN SATAN va rädd jag blev, fick en varm känsla i kroppen.
typ en tvåsekunders panikångestattack när jag trodde att jag
såg något som jag inte ville se...

fan att man ska vara så dum o va rädd för övernaturliga saker... haha
var helt övertygad att jag såg ett spöke!



Hm, man blir nog inte helt återställd idag.
trött som ett monster.
druckit vatten som om det vore en hävartävling,
käkat pizza också. hehe stamkunden asså!
stod och tittade på menyn, å pizzabagaren sa direkt "en extra stark!" hehe
när jag kom hem kom jag på en massa grejjer jag glömde o köpa från coop. FAN.

jag är sugen på att umgås nu ;P
får se om man tar sig iväg någonstans..





feeeeeeeeeeeet låt, kan sitta o lyssna på den en hel dag.

Kommentarer
Postat av: josefin

va HETER LÅTEN? grym

2008-12-02 @ 18:27:12
URL: http://likejuisyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback