hehe, 3 för 59kr! jepp jepp

Brukar bli hembjuden på en kopp kaffe, vilket är trevligt!
men finsmakaren kommer fram i en, man får lite tips på vad man
ska köpa hem för fint kaffe!
Har ju kört på gevalia ett tag nu, men nu såg jag att dom hade massor
av Zoegas. Köpte ett "eldigt och kraftfullt" kaffe, ett till smakrikt kaffe,
och självaste Julkaffet som ska öppnas på julafton ;)
Jag gillar nog allt kaffe här i världen, till och med snabbkaffet går ner! ;D
Älskar mammas kaffe! det blir alltid så gott och perfekt, tar alltid minst
3 koppar när jag är där :)
Sara brukar koka kaffe ! det är också ljuvligt.

Ja, nu blev det en massa kaffe här! ;) ;) THE SHIIIIIIIIIT!!


VILKET ÄR DET GODASTE KAFFET DÅ!? ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

vad söt du är ;) haha

alltså det är väl bara jag som kör med kok kaffe nu förtiden? hahaha

2008-11-16 @ 20:59:10
URL: http://sarrrra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback