sweet.

fick ett telefonsamtal idag, först var jag ganska skeptisk,
men sen fick jag höra världens planer så, äh .. nu kör vi!
så jag tog mig in till stan, och mötte upp ingen mindre än tommy.
Vi gick o käka på waldorf fast vi egentligen inte var hungriga.
satt o surra om det han hade o berätta.
och skrattade mycket åt nån ful jävla fisk som försökte ragga upp han typ.

Sen sa han att han hade sett en klänning på reklam som han tyckte
att jag absolut skulle ha!
känns nästan hemskt.. men han köpte iaf den åt mig.
Vi pratade iaf på en massa o umgicks osv.
tog en fika på stan med my o jossan!
sen for vi till han o kollade på du är vad du äter o kommenterade
som vanligt,. hahhaa det är något som är kul! 

hehe. =)
känns faktiskt bra att vi är vänner, inge bråk, inge drama.
Men nu har jag faktiskt ingen aning om det var sista gången man såg han?
jag förstår mig nämligen inte på hela alltet egentligen....
Lär ju garanterat få höra hur det blir imorgon.


Nåja. godnatt

Kommentarer
Postat av: ;)

http://www.youtube.com/watch?v=SvLQy-uUFiY

2008-11-28 @ 14:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback