10 väldigt pinsamma ögonblick i mitt liv.

ALLA har väl någongång känt att, FAN det där var pinsamt.
eller önskat att man gjort något på ett helt annat sätt...
Det bästa är att man har lätt för att förtränga saker man inte vill minnas,
men en del saker kan man tänka tillbaka till och skratta.
Dom värsta grejerna man är med om minns man nog inte,..
men det här iaf lite saker som jag skämts rejält över just när det hänt,
nu sitter man bara o garvar åt det, men tänk er detta i stundens HETTA!
här börjar nedräkningen ;)




10. Första gången jag träffade en morbror i piteå, härligt första intryck.

Här spelade alkoholen en stor roll i det hela.
Det blev lite för mycket av det goda, jag virrade bort mig i piteå.
stack iväg från sällskapet och jag var nånstans där jag aldrig varit förr..
min mor ringde och jag beskrev platsen som ett heeeeeeeelt annat ställe..
men till slut så kunde min morbror hitta mig vid en pizzeria..
vi pratade på litegrann men efter ett tag fick jag för mig att jag hade blivit
kidnappad, så jag sa att han skulle stanna så jag fick pissa vid vägen..
så han stannar bilen, jag tar sats och springer ut och rullar ner i ett gräsdike,
han plockar in mig i bilen och jag skriker och sparkas...
till slut lugnar jag ner mig när jag pratar med min mor i telefon.. SUCK! DUM I HUVET!
där var man ju inte allför gammal heller, typ 13år eller nå...  



9. STUDENTKVÄLLEN!!!!

Faster harder scooter utfördes av mig och anja på tivolit
medans vi åkte en karusell som kickade igång fyllan rejält.
Jag spelade fotboll som om det vore det sista jag fick göra i mitt liv,
gillar inte ens fotboll!
MEN DANSEN!!! DANSEN!!!!!!!!!!!! den tar fan priset!
jag och anja fuckade ur riktigt rejält på grace, och det var mer än pinsamt.
"I like the way you work it, no diggity"...
äckel no control fuldansen, ingenting kan slå den. jag lovar.....
både jag och anja hade ångest dagen efter.



8. DUM I HUVUDET!!!!!

jag behöver inte säga så mkt mer än
ett viss party. usch...



7. otrevligt att somna på en efterfest!

Jag var den enda onyktra på stället.
hade följt med en gammal vän till hans polare.
blev lite trött som man brukar bli efter en utekväll,
så jag lägger mig ner i den där personens säng medans
dom andra deltagarna sitter i köket och surrar.
Dagen efter skrattade min gamla vän och berättade
att dom mitt i allt hade hört ett konstigt ljud ifrån vardagsrummet.
och då hade dom hittat mig i sängen, gjort sig hemma så att säga.
Låg där och toksnarkade som en galning med öppen mun.
Han som bodde i lägenheten hade blivit rädd av första snarkningen.




6. alkoholen FÖRSTÖR en.

En incident är att man ramlat ner från brasseriettrappen,
den som är närmast igången..
Där ramlade jag 2gånger under samma kväll, med huvudet före!
Efter brasseriet så skulle vi gå vidare, men jag sprang och träffade
den ENDA lilla isfläcken i hela stan och ramlade ner på ryggen,
men benen stannade inte för det! nejnej.
Även dragit en rejäl vurpa inför ett helt gäng när vi hade en allvarlig
och seriös diskussion. DÖ höga klackar!




5. alkohol gör så man tappar omdömmet! finns en anledning till åldersgränsen!

var väl 15-16.
drack mig lite för berusad, förstod väl inte så mycket alls.
fick någon snefylla och bombarderade mitt ragg med hot
och elaka kommentarer och lämnade röstbrevlådsmeddelanden
och en massa sjuka saker till han.
Dagen efter vaknade jag med världens huvudvärk och kom väl inte
ihåg alltför mkt av kvällen, tog upp telefonen och ringde till den här
personen men han var inte så sugen på att prata.
Jag fick panik och åkte dit och väckte han och frågade vad det var
frågan om... då kollade han argt och lämnade över sin telefon,
där jag fick se mina egna skapelser och hörde min äckliga fylleröst.
Ohja, en hel del menade jag faktiskt... 
men jag gav ordet psychobitch ett ansikte, pinsamt!






4. UNG OCH DUM!!!!

när jag var yngre så spanade jag in dom lite äldre killarna
på skolan, det vill säga dom som gick i 6an, när man själv
gick i 2,an eller 3,an..
Brukade ofta vistas i lekparkar nära där personerna i fråga bodde
för att få se en skymt av dom ;) hahaha.
Det fula jag gjorde var att jag snickrade ihop världens jävla
alla hjärtans dag kort där jag i princip FRIADE och förklarade
mina små känslor "I love you" stuket och en massa hjärtan
och lämnade dom i deras brevlådor! SUCK!!! hur ful får man va?




3. Cykelrace, jag och stina VS gamlingen

skjutsade stina på styret på nån fet cykel vi hade.
vi raceade ner för den långa skurholmsbacken och
gled omkring någonstans där, vi var så snabba att
vi kom ikapp en gamling som vi började skrika åt..
håna han typ för att vi var så snabba.. 3 sekunder senare
råkade vi komma åt nå gupp, så stina flög några meter och jag ramlade
och hamnade under cykeln.
Då kommer gubben ikapp oss och frågade hur det gick.. ÅÅÅÅH!
karma!!!





2. HELLRE be om hjälp en gång för mycket än att göra FEL!!!

Jag skulle jobba kväll, tror det var andra kvällen jag jobbade..
Ville visa att jag kunde ta ansvar och låsa butiksdörrarna!
Man ska ju stänga av dörrarna manuellt, det finns ju två dörrar.
Ytterdörrarna och innerdörrarna.
Var så ivrig så jag råkade stänga av båda, det upptäckte jag först
när jag låst butiksdörren och skulle gå in i affären igen när dörrarna
inte öppnades.
Var alltså inlåst mellan glasdörrarna, kunde inte göra mer än att
stå och knacka som en galning och vänta på att bli befriad... SUCK!!!



1. DET absolut pinsammaste ögonblicket i mitt liv!

Var på besök hos en vän.
hade mensvärk och tänkte att det skulle vara bäst
att gå på toa och ta en binda eller nå.
Jag tågar sakta ut ur rummet, går mot toaletten.
Öppnar toadörren och hinner ta ett steg in, tills jag stannar
och blir helt paralyserad. 
Därinne satt min väns pappa NAKEN! OMG! OMG! OMG!  
Det värsta är att jag stod kvar och sa lite tyst "OJ"...
gick tillbaka in i rummet och satte mig och stirrade ut i luften
och skämdes så rejält att jag aldrig berättade om incidenten
till min vän.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback