typiskt..

hm, känns som om de vore världens längsta helg.. igen ;P
gårdagen började me fika hos sara.. alltid trevligt att umgås :)
o lägenheten blir läckrare för varje gång man hälsar på!

träffade anja när ja klev av bussen, hon va ju inte direkt sen me att ta upp
fest som samtalsämne..
vilket resulterade i att vi hooka en cykel o cyklade i riktning mot stan ! HAHHAA ASSÅ!!
så drog vi in på heroes och rockade!
rocksnubben ville jag bara skalla eller kasta öl på.. suck! "heavy metal" med pipig gäll röst
som sakta men säkert ger en hörselskador för livet...
så var han dryg mot mig och trodde nästan att ja o anja var ett par :) suck..
vart ju nån diss här och där mot brottslingar bland annat! haha..


styrde sedan upp en liten efterfest ..!
Dansen till t2 - heartbroken får dagens ros! klockren!
blev en massa samtal och skratt åt en massa saker..
svamla på som vanlitg hehehe!
vaknade upp till funny little man hahaha! fyfan va nice ;)

har just börjat återhämta mig, usch säger jag bara!
inte långt efter att man vaknade började man känna av en slags värk i magen.
så typiskt att det är efter en tvådagars dessutom, så man var tvungen o vänta ett x antal timmar
tills man fick proppa i sig pillrena..
legat och skakat i fosterställning och sprungit fram o tillbaka till toan o kräkts som en dåre..
vad ska man göra? får alltid så ont så jag tror ja ska svimma..
idag var det nog den värsta dagen någonsin..
hungrig som tusan, men har inga krafter till att laga mat.. riktigt tärd :)
så ja ska nog ligga och tycka synd om mig själv hela dagen..



image20

Mingelbild från cleo i fredags, snygg jarrai blev ! :)
själv såg man väl lite "trött" ut kanske HAHA!
o hela kroppen såg konstig ut S: :S:S:S nåja..

Kommentarer
Postat av: Sara

Alltså Anja berättade om erat äventyr ;) HAHAHA! cpn! Men fin mingelbild ;) Krya på dig gumman, det är nog bara levern som spökar!

2008-05-18 @ 21:44:54
URL: http://SARRRRA.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback