ledig imorgon, eller?

blev klar med bilden idag, ett G där också :)
har tagit hem bildmappen, kanske lägger ut lite bilder på mina verk, bland annat "efterlyst".

seg dag idag fan, tycker hela veckan har varit lite långsam.. fått för lite sömn..
imorse vaknade ja också sådär 10 minuter innan bussen gick.. stressigt..
blir dock att sova ut ordentligt imorgon ! :)
så måste jag ta tag i kragen och ta mig till BIBBLAN och läsa och ta material till historiaarbetet ;P
blev inte godkänt, SUCK!
men fick då tips på böcker ja skulle kika i, så det blir biblioteksplugg ;)

o eventuellt pyssla på me saker man aldrig har tid eller ork att göra.
tror fan ja ska åka till kalix o hälsa på min far.. typ vara där över helgen
och bara strunta i all stress o allt tjorv här alltså..
vi får ju som se..



vad är det för fel på mongo hotmail? håller på å få ett frispel! går att logga in på min nya.. 
men inte på min gamla hotmail där ja mejlar lärarna.. fyfan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback