I know that you love us.

SEGIS.
blev en lång paus ifrån städandet.
gud, nu känner jag av abstinens och det är sjukt jobbigt.
börjar typ tänka i dessa banor;  " vi alla dör ju ändå nångång ".
det är inte snusen jag saknar, konstigt nog är det cigaretterna!
även fast ja la ner skiten för längesen.. :p
MEN jag vet ju, tar jag ett bloss så kommer jag ångra mig och tycka att det var skitäckligt
och känna mig "rök-slö" direkt :p
hmm.. det kommer ju i perioder..
annars så känner jag inte av något alls, det är bara vid vissa tillfällen....




YEY! studenten om två veckor, vad säger ni om det va?? =D
grym jag är som orkade styra upp skolan!!!
 synd att jag inte gjorde det tidigare då, feta betyg man hade haft! =)


NI VET VÄL VAD SOM GÄLLER PÅ ONSDAG?!?!?!?!
äntligen säger jag bara ! ;)
image28image30image31

(HAHA! så fastnar överläppen på en av hakarna haha,)
jepp! den åker bort ;)
och såklart så var man tvungen o ta fulbilderna me brillorna!!!!;) hahaha
"när jag pluggar"








hoho, ska nu gå igenom hela garderoben!
nu när man lagt på sig lite "kurvor" så kan det behövas =)
alla tröjor som sitter mindre charmigt och gör så man ser stor ut ska bort hahaha!



tjohoooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback