hm, varför känner jag inget sug?

fortfarande snusfri.. inget spec sug..
hoppas att det håller i sig, då är det ju enkelt :)
har varit på världens sämsta humör, känner fortfarande att jag hade kunnat döda
någon eller kasta ut min väckarklocka genom fönstret..
kommer iaf vara på rätt dåligt humör ett tag tror ja.
nu är ja dock clean sen i söndagsmorgon... coooolt!


keff man är, vakna vid 4.. sådär 20 min innan larmet går igång..
så går man iväg en sväng, å gör nå annat.. så hör man hur det där cplarmet går igång
på högsta volym direkt, då blir man bara så arg så man vill lägga sig ner o sova.




var o hälsa på i saras lägenhet igår :) hehe.
kul att hon är tillbaka i stan :)...
vi ska fa o shoppa hemprylar idaug, efter min praktik.
hm. börjar ju som sagt 7 o slutar halv 4.. tröttdagarna..
6 praktikdagar kvar.. snabbt tiden har gått ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback