en mycket dålig vana...

vaknar alltid tidigt som fan av alarmklockan.
är superpigg o gör en mig i ordning o allt, men tyvärr så brukar det bli så mkt tid över
att man lägger sig ner och "vilar ögonen" ett tag o somnar om.
så idag vaknade jag till 06.40.. suck.. sådär 3 min försent till bussen..
så då vare bara o vänta in nästa..
hade jag just fått dagens ros för att passa tiderna utmärkt.. fan hahaaha..

hmm.. är lite trölle nu faktiskt..
men måste städa, få i mig mat, finslipa praktikuppgiften o skicka in den,
avrunda historiarapporten...

tänt ljuset "Lugn" ;) haha.
o igår testade jag en chokladansiktsmask. alltså den gjorde ju inga under..
fast ja har hittills inte hittat nån räddning än så..
den doftade dock gott ;) hehe.. lust o bara hälla i mig allt.
hm..nåja bastuansiktsmasken är dock den bästa. för den blir svinhet .. bränna bort acnen..



idag är det även tredje dagen som nikotinfri! :D
stolt över mig själv nu..
förstår inte varför ja inte känner något sug? det är som att
det bara försvann sådär.. att man aldrig någonsin rökt eller snusat..
det negativa är dock att man är irriterad o sur me jämna mellanrum..






näää...nu blire o ta tag i sysslorna, tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback