den eviga hungern

sjukt jobbigt att alltid vara hungrig, det värsta är att jag sitter och äter
heeeeela hela tiden! det enda jag gjort sen ja kom hem från skolan.. suck...
det är bara o hålla ut nu :) !
kom o tänka på en flummig sak, det är första gången på 5år som ja hållt mig heeelt nikotinfri,
så här många dagar alltså!


när solen skiner o man sitter me en kaffekopp så är det nästan menat att man ska ta fram en cigg..
känns nästan lite jobbigt nu..verkar dock inte känna av något sug efter snus.. det är ju postitivt iaf..
åååh det är ju så nice att sitta ute o röka o skvallra osv :) :) ...
men jag har minsann forskat om rökning och snusning så jag sitter och väntar på den såkallade
belöningen istället !





http://www.halsolinjen.nu/slutasnusa/vadhander.asp


Kommentarer
Postat av: Sara

du är så duktig som inte röker/snusar mallan! belöningen kommer när du inte dör av lungcancer som 40åring! pözzzzzzzzzzzzzzgumman

2008-05-13 @ 00:25:39
URL: http://SARRRRA.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback