helloooo *hungrig*

blev inte så lyckat.. började må illa och kräktes massor tidigare idag.
hmm.. så man har slöat hela dagen..
rotade i frysen och hitta en rostbiff som ja tillagade.. så jag kan ju tala om att jag
sitter och äter det just nu..
for förbi affärn och köpte potatissallad.. WTF???
det är extremt längesen ja käkade det sist, och då hatade jag det.
nuförtiden så kan man ju tydligen äta allt?
har käkat ett helt paket me potatissallad nu.. och nästan 1kg rostbiff ! ASSÅ!!!!
vad ska man säga? snart kommer det att smälla på riktigt ordentligt..
kan som inte göra så mycket åt saken heller...

hade kunnat trycka i mig vad som helst nu också!


låter som att jag väntar trillingar typ!..
haha kan kroppen börja vänja sig utan nikotin nångång!!!! rullar ju fram snart=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback