blä.. fobier

finns det nåt jag verkligen hatar så är det spindlar! BLÄ USCH OCH FYYYYY!
till min stora förvåning såg jag något väldigt stort, svart, långbent och väldigt snabbt springa runt
i mitt handfat! jag trodde knappt mina ögon, den var enorm!!!!
så stod jag där helt paralyserad och bara stirrade..
såg hur rackarn sakta kröp mot avloppet och försvann under den där proppen..
Rörde försiktigt på proppen med en hårborste.,. då kom spindeln flygandes över hela handfatet!
Började skrika hysteriskt på T som såg ut som ett frågetecken..
Det slutade med att jag stod och grina av rädsla och T fick äran att ta han om den hemska
och farliga spindeln !
sjukt nojjig.. tittar alltid en extra gång överallt.. hade varit skönt att ha ett djur som fick ta hand om
djuren, för vem ska göra det nu? jag är för feg för att närma mig odjuren!!
inte nog med det så har jag fått besök av ännu mer "sommar-ohyra" . USCH !
ser två idiotiska jävla kryp springa runt på golvet dagligen nu..
nu blir det att dammsuga och städa varje morgon och kväll alltså.. 


vet inte riktigt vad det är?
men det känns som om man blir nojjigare och mer lättskrämd ju äldre man blir.
känns som om jag är rädd för allt just nu .. hahahaha ;)
alla insekter får mig att rysa....


Kommentarer
Postat av: Julia

man blir gammal, vis och grå.. och lever efter erfarenheter.. det var skönt när man var liten och smakade på allt, även spindlar.. gögö =)

2008-06-25 @ 02:24:05
URL: http://kyssar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback