arg som f*n....

hmmm.. glömde en tandläkartid som jag hade imorse.. SUCK!
hur klantig får man va... baaaah.. upptäckte det nu när ja kolla schemat...
blev en lång dag igår. jobba mellan 13-22 .. 
igår råkade jag klanta till mig riktigt rejält.. en sån sak som bara ja kan göra. åååååååh! haha
så när ja skulle hem var ja för hungrig för att promenera så ja skulle bli hämtad.
stod och vänta i en kvart men bilen hade tydligen pajjat vid porsön så jag va tvungen att
gå till porsön.. trött och hungrig.. sov där efter maten..
har suttit och spelat TV-spel med brorsan hela dagen =) sötnosen..
nu är jag dock hemma och har käkat glass o sitter me kaffekoppen!
Tagit med mig tvspel så det blir ju o sätta sig framför TV:n så fort man får någon ro i kroppen...


känns som att jag bara har otur nuförtiden...
drömmer till och med om att jag försover mig och att jag förstör saker och tappar
bort mina saker.. åååååååååååhhhhhhhhhhh..

nåja, imorgon blir det en lång dag till.  jöbbar 13-22..





min favvopojke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback