one way out






haha ohnooo ;)
ryyyyyser när jag lyssnar på den.. och murderer!
2år sen.. vilka teens hahaha !
eller kan det vekrligen stämma? känns som att det var ännu längre tillbaka.
ahfyfan.. vad livet förändrats sen dess :)
nu fick jag sjukt många minnen av en till låt, hahaha åhhh va hemsk man har varit =)
"you are trapped in your own hell" hahahaa...
vilka hängde vi med?!?! DÖÖÖÖÖ hahaha

det är soft att tänka tillbaka, att ha så knasiga minnen att garva åt .. :)
mycket man inte minns heller.. kanske lika bra det ?
det var bra tider det och förhoppningsvis sitter man såhär om några år och garvar ytterliggare ;)
tiden går extremt snabbt, tråkigt nog så känns det inte som att man tar vara på dom här åren..
sommaren är snart över.. för mig har den inte ens börjat.. suck suck..
haha nåväl. idag mötte jag upp julia på hennes jobb som glassförsäljare i smedjan ;)
stod o spana o for iväg till henne sen o chilla på som vanligt.
det är så det ska vara..  eller ja inte gå ett halvår mellan varje träff.
men att man är lika goda vänner som när man skiljdes åt så att säga.


nåja, jöbb imorgon.
blir en lång dag mellan 13-22..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback