intresseklubben antecknar!

varit sjukt trött hela dagen.
for till porsön o lira tvspel me robban!
passade även på att ta mig ett långt bad... tyvärr så är man så poppis så att telefon ringde
och man är så smart så man greppar tag om den och inte alls tänker på hur mkt
vatten som egentligen droppar på telefon.
får ytterliggare ett samtal nån timme efter det, då brusade det till som fan.
inte helt ovanligt att det är jag som blir sur och klagar, men sen upptäcker jag att
displayen började blinka. öppnar upp skiten och känner att batteriet och allt är helt blött.
så nu sitter jag med min gamla samsung e700..
har inte kvar alla nr, men det känns ju inte så viktigt alls.
kan dock tillägga att jag badade tills fingrarna blev skrynkliga som russin! ;)
nä huvva va trölle jag är!!!!!!
känt mig som en zombie hela dagen, druckit mkt kaffe på porsön.. det slår väl till nu .. suck..


träffa jölle på bussen..
pratade på som vanligt, haha alltid lika roligt =)





vad ska man säga.. assssåååååå.. jag finner inga ord!
lycka till..




hmmm... mitt hår efter den tragiska blekningen. det var väl nångång vid sep 06 ?
hahaa. man ser ju hur lite hår det är ! och vilka monsternaglar ! ;)
men... varför växer det inte då!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback