COOLT eller vadå?

Läste julias blogg om 118100! haha ;P
det stämde bra in på henne, så hon provade o skicka ett sms "vem är malin niska?"

"malin niska är en sällsynt trevlig person som sprider mycket glädje omkring sig.
får du förmånen att lära känna henne så bör du ta den chansen.
Skäm gärna bort henne med vänlighet, en och en annan gåva, det uppskattar hon garanterat."




hahaha.. huuuuh?? ;) golddiggggggeeeeerrrrr !
haha nämen.. stämmer det in??
vet inte om jag sprider så mkt glädje då jag är naturligt pessimistisk..
men det där med gåvor stämmer mkt bra! give meeeee. hahaha


nåja! sms;et kostar 13kr. prova ! :D
 



haha så nöjd jag är ;D
när man veeeet.. något som inte en till person veeeet..




nu sitter jag och frossar i mackor med potatissallad på..*mmmmm*
har käkat upp 1kg på två dagar haha, det är ju så gott!!!=)

hmms. jöbbar imorgon med.. 15-22 !
jobbat mkt nu på sista tiden, nice nice!
men man börjar bli märkbart slö!

FÖRRESTEN, vad mörkt det är! faaaaaaaaaaan............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback