kadafi thug

hm, vaknade upp av en lindrigare variant utav nackspärr.
Jag var så stel o det gjorde så ont att ja inte kunde röra på mig.
Så ja låg där halvdöd och försökte trycka på alla ömma ställen för
att bli av med stelheten. Utan resultat.
Såklart råkade man ju somna.. vakna upp 10 min innan min tandläkartid. GREAT!
va kostar det, hmm 150kr eller 300kr att missa sin tid? spelar ingen roll. dyrt vilket som.
Men min tandläkare som gillar mig ringde mig på mobilen och gav mig en ny tid,
Och behöver inte betala den där uteblivningsgrejen.. :)
Nåja, med tandvärk och en kopp kaffe här sitter jag och småskrattar åt bussresan.
Nämligen ett fyllo som började snacka om sin lever och alkohol i kön till bussen.
Väl inne på bussen sätter han sig bredvid mig och fortsätter snacka om att
han tjuvdruckit, levern är trasig, han är inte elak och att det är farligt att snusa.
"Blir du också konstig i skallen när du dricker?"... "jag är på pickalurven"
satt och småskrattade hela vägen hem! HAHA!
det eviga alkoholpratet...



Hep-C-rap - klåda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback