ZzzzzzzZzzzz

kom just hem ifrån jöbbet, trött som ett djur.
haha bara en kassa som funkade imorse, så gissa om man stressat som en galning.. hahaha!
helt otroligt hur uppjagad man blir när det är så stressigt.. ;P
hmm.. vad ska man göra nu då...
tänkte fara o handla, men jag kom på att jag är ledig imorn så det kan ju egentligen vänta =)
eller ja, eller ne...

hur trött är man nuförtiden?
upptäckte att jag lagt ner en fotfil i väskan!! haha !!
ringde o väckte anja i sömnen också..



vafan har hänt med bloggen?
allt blev förstört igår när jag skulle ändra en sak, jag vet inte om jag har stor text eller rätt text eller nå..
idiot jävla koder.. kunde det inte vara lite lättare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback