you know what they say...

nyvaken och ful, skönt att få sova ut riktigt länge ;)
sitter med en kaffekopp, som måste vara det bästa som finns alltså!
drömde att jag rökte.. och inte alls gillade det..
nu är det så där äckligt irriterande jobbigt att inte röka/snusa, överväger verkligen att börja snusa igen.
det är helt otroligt vilka krafter nikotinet har! haha
ingen skulle ju börja förgifta sig med den där skiten för skojs skull antar jag !
försöker ersätta det med kaffe istället ;P från ett beroende till ett annat! hehe...
jag undrar när det där går över helt!
ääh. längtar iaf till nästa spirometri, får se vad man har för värden då, om det blivit någon stor förbätttring=)
haha, och skryta till läkarna som kommer o bli så nöjda över min insats!
känner mig ju bättre så :P



hmm, min lediga dag då :)
hehe. blir visst att jobba hela veckan ut sen ändå.
vilka muskler man börjar få! haha effektivare än gym!!!
fyfan, kommer ha amar som en man snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback