yeyeyeyeyeye

har nog aldrig haft så här snygg hy alltså! ett mirakel ;)
det var ett bra köp alltså!


nu i efterhand efter att sara sagt åt mig att INTE klippa håret så kan jag inte göra mer än att
tacka henne riktigt ordentligt! hon fick mig att tänka efter och inte dra en klippning,
nu är jag nöjd med min längd!  just NU iaf.. men i framtiden blir det att prova på att kapa av det ;P



AH galen dröm alltså!
det var partaj, och jag drog upp en cigg och rökte!
började hosta och kände direkt hur hälsan försämrades..
hmmm.. KAN SUGET GÅ ÖVER NÅNGÅNG!??!?!
blir typ värre och värre för varje dag som går, en evig kamp! haha
nu sitter ja o funderar på om man ska börja snusa igen.. aaah..





nu sitter jag med GO' kaffet.
äääh, ska städa lite nu..


Kommentarer
Postat av: Sara

nog var det tur att jag tjatade på dig att behålla ditt långa svall ;)

2008-08-05 @ 16:23:37
URL: http://sarrrra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback