vad äre för dag?!?!

fan jag är en dag före! var helt spiksäker på att det var måndag idag..haha ;)
hohohohoooo..
jävlar, somnade vid 6 igår och sov nästan 12 timmar :)
med ett litet avbrott för potatissallad till nattfika.. haha;)
jöbbat idag. wööööw..
imorgon är jag ledig! har dock råkat boka en tandläkartid vid 8 så jag drar en djup suck.. SUCK!
under dagen ska jag dock gå på stan och shoppa ;P

är så mätt så jag håller på å tuppa av.
gjorde världens godaste mat, kebab med curry och chili+vitlöksås ;D mmmm..
svepte även en kaffekopp och lirade lite guitar hero.. vilket gjorde mig fruktansvärt trött!
måste hålla mig vakeeeeeeeeeeeeeeeeen!
snaaaart piggnar jag nog till,äh hejs

Kommentarer
Postat av: Sara

inte nattfikar väl du? ;)

2008-08-18 @ 12:02:58
URL: http://sarrrra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback