spindelfobi panik!

stod o stekte mat, så titta ja upp i taket. SJÄLVKLART ser jag en sån där snabb
svart äckel spindel med krokiga ben..
med darriga händer matade jag ett rejält slag, som träffade.
men dom där spindlarna är listiga.. den kröp in i tidningen så jag kastade den åt helvete,
så ser jag den jäveln springa in i en av listerna, så nu har jag en spindel som går lös i köket! SUCK!
blir ju att ha stängd dörr forever o klistra för nyckelhålet hahaha..!
jävligt jobbigt att vara så rädd för nånting så ofarligt, men obehagligt..
det är typ värre än mördare för mig, jag blir så skakis o får hjärtklappning osv.. suck..
måste försöka få bort rädslan asså.
som när jag och cajsa satt utanför en trapp, så ser vi först en spindel.. en långbent..
så ser man sen att det kryllade av dom på väggarna o i taket o överallt!
när jag kom hem var det bara o klä av allt o skaka igenom hela håret ! tur hade man då...
hade varit skönt att ha en katt eller en hund som tog hand om dom.. jag är för feeeeg!!! :/


idag har jag dragit en rejäl storstädning! skönt o få det bortgjort..
nu är det dock bara kläder o sånt där man måste sortera å få nån ordning i klädkammaren haha!
även bjudit en bakis trölle på käk här! trevligt trevligt!

wooow.. idag klarade jag ytterliggare några låtar på hard i guitar hero! NÖJD =)
ska bli bäst hahahaa..!



ikväll blire partaj !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback