sjuck!

sitter i min morgonrock med en toffs mitt på skallen och är allmänt risig.
så irriterande ont i halsen..
fryser och känner mig öm i hela kroppen, suck! då var det äntligen dags att dra på sig en rejäl förkylning.
nuförtiden är det ju så kallt så man förfryser om man går ut..
tänt lite ljus o käkar godis, ska väl lägga mig ner i sängen och vila..
eventuellt försöka klara freya låten på guitar hero. impossible!!!!!

först blir det dock att rensa datorn på allt skräp man samlat på sig genom åren.
sjukt less när man ska leta efter nånting och måste gå igenom onödiga bilder o musik..
usch.. hm, på tal om bilder så blev det dock inte fina sommarbilder i år!
men däremot har ni dom här två favoriterna ;)




 
HMM..
då cajsa stukade foten.. syns ju att det går åt skogen!


 
USCH FYFAN!!!!!!!!!!
my o ja på sunny dreams!











såhär ser jag ut med mina brillor! HAHAHAHAA!!!!
ni förstår nog varför jag bara använder dom hemma ;)








en GAMMAL sjukling med rynkor.. usch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback